Korduma kippuvad küsimused


STILISTI KONSULTATSIOON

Kuidas ja millalt saab konsulteerida stilistiga?

Kõigi stiili ja moega seotud küsimustega saate pöörduda New Moodi stilisti poole. Kirjutage e-posti aadressil [email protected].

Esmaspäevast reedeni saate tööajal suhelda stilistiga e-posti teel.

Kui palju maksab stilisti konsultatsioon?

Stilisti konsultatsioon on tasuta. 

OSTMINE

Kuidas ma tean, kas minu tellimus on edastatud?

Pärast tellimuse kinnitamist saadame teile koheselt e-posti teel tellimuse kinnituse. 

Kui te seda ei saa, kontrollige postkasti rämpsposti kausta. Kui te ei saa tellimuse kinnitust, siis teatage meile sellest telefonil 8 700 33308 või e-postil [email protected]

Millal saan tellitud kauba kätte? 

  • Kui valite kauba kohaletoimetamiseks Itella pakiautomaadid ja tellimus kinnitatakse tööpäeval, jõuab tellimus kohale järgmisel tööpäeval (Eesti suuremates linnades).
    Tellimused, mis kinnitatakse tööpäevadel pärast kella 13, nädalavahetustel või väiksematesse linnadesse, tuuakse kohale 2–4 tööpäevaga.
  • Kui otsustate kauba kohale toimetada Omniva kaudu ja tellimus kinnitatakse enne tööpäeva kella 13, toimetatakse tellimus kohale 2-3 tööpäeva jooksul.
    Tööpäevadel pärast kella 14, nädalavahetustel või väiksemates Eesti linnades kinnitatud tellimused toimetatakse kätte 4 tööpäeva jooksu.
  • Kui valite kauba kohaletoimetamise Venipak kullerite teenistuse kaudu ja tellimus on kinnitatud tööpäeva enne kella 13 tuuakse tellimus kohale järgmisel tööpäeval (Eesti suuremates linnades).
    Tellimused, mis kinnitatakse tööpäevadel pärast kella 14, nädalavahetustel või väiksematesse Eesti linnadesse, tuuakse kohale 2–3 tööpäevaga. 

Seoses pakiteenuste maksimaalse hõivatusega anname teada, et saadetised võivad hilineda. Palun mõistke tekkinud olukorda. Püüame omalt poolt teha kõik, et tellimus jõuab Teieni võimalikult kiiresti.


Kas saan informatsiooni tellimuse väljasaatmiseks/väljastamiseks valmisoleku kohta?  

Kui kohaletoimetamiseks on valitud Venipak kuller, teavitab ta helistades või SMS-sõnumiga enne kauba kohaletoomist.

Kui on valitud Itella pakiautomaat, saate SMS-teate, milles on paki kättesaamiseks vajalik info. 

Kas eraldi kinnitatud tellimusi saab ühendada? 

Erinevaid tellimusi ei ühendata. 

Ekslikud tellimused 

Selleks, et parandada meie klientide ostukvaliteeti, kontrollime perioodiliselt ekslikke tellimusi. Valetellimused ei võimalda teistel ostjatel osta soovitud kaupu, kuna meie pakutavate kaupade kogused on sageli piiratud. Kui me märkame vigaseid tellimusi, võime me hoiatada klienti ja piirata /tühistada tema liikmelisust ja tellimusi. 

KAUBA EEST TASUMINE

Kuidas kauba eest tasuda?

Tasumine internetipoes New Mood ostetud kaupade eest võib toimuda:

  • Kohaletoimetamise ajal - pangakaardiga;
  • Swedbanki, SEB Bankas, Nordea Banki, Danske Banki, LHV internetipanga, Paysera banklinki kaudu.
  • "ESTO“ – osta praegu, maksa hiljem!

KOHALETOIMETAMINE                                                                          

Millal kaup kohale toimetatakse? Kes seda teeb?

Saate valida ühe kahest kohaletoimetamise viisist:

Itella pakiautomaati

Saadetised viiakse pakiautomaati 2-4 tööpäevaga alates nende väljastamisest New Moodi laost. Saadetised peab automaadist välja võtma 7 kalendripäeva jooksul Teie teavitamisest SMS-iga kauba kohaletoimetamisest. Kui valisite tellimust vormistades tasumiseks „sularahas kättesaamise hetkel“, peate kauba eest tasuma pangakaardiga pakiautomaadis.

Venipak kulleriga

Saadetised tuuakse kohale tööpäevadel kella 8–18. 

Mida teha, kui pärast tellimuse kinnitamist muutub kohaletoimetamise aadress? 

Aadressi saate muuta, teavitades sellest Venipak kullerit, kes võtab teiega ühendust paki kohaletoimetamise päeval.

Pakkidel, mis saadetakse Itella pakiautomaati, aadressi muutmise võimalust ei ole.  

Palju maksab kohaletoimetamine? 

Saatekulud Itella pakiautomaati - tasuta, välja arvatud tellimused, mille ostukorvi summa on väiksem või võrdne 59 € . Sellisel juhul lisandub kohaletoimetamise tasu 3,99 €;
Saatekulud Omniva pakiautomaati - tasuta, välja arvatud tellimused, mille ostukorvi summa on väiksem või võrdne 59 € . Sellisel juhul lisandub kohaletoimetamise tasu 3,99 €;
Saatekulud Venipak kulleriteenuse kaudu - lisandub kohaletoimetamise tasu 4,99 €;
*Hinnad võivad muutuda partnerite hetkel kehtivaid pakkumisi arvestades. 

Kauba vastuvõtmine pärast väljasaatmist

  • Kui kohaletoimetamine toimub Venipak kulleriga ja kuller ei leia saadetise saajat nimetatud aadressil (või ei õnnestu temaga telefoni teel ühendust saada), hoitakse saadetist Venipak  terminalis 7 päeva. Kliendiga üritatakse ühendust saada ja teavitada teda hoiul olevast saadetisest. Seejärel saadetakse saadetis tagasi Müüjale.
  • Itella terminalis hoitakse saadetist 7 päeva. Kui hoidmistähtaja lõpuni jääb mõni päev, saadetakse meeldetuletus-SMS. Kui saadetist hoiuaja jooksul välja ei võeta, tagastatakse see Müüjale.

Kui Ostja ei võta kaupa sätestatud tähtaja jooksul välja, ei viida seda Ostjale, vaid tagastatakse Müüjale. Kui Müüja seda kirjalikult nõuab, on Ostja kohustatud hüvitama kõik otsesed Müüjale tekitatud kahjud, mis on seotud kauba kohaletoimetamise ja tagastamisega Müüjale.

Kauba mitte vastuvõtmine, kui sellest ei ole Müüjat eelnevalt teavitatud, on kuritarvitamine ja Müüja võib nõuda transpordikulude katmist. Ostja kaotab võimaluse tasuda sularahas ja kõik tulevased tellimused tuleb katta ettemaksuna ülekandega.  

TAGASTAMINE

Kuidas saan kauba tagastada? 

Kui soovite kauba tagastada, täitke kauba tagastusakt. Kauba võib tagastada 30 päeva jooksul kauba saamise päevast.

Kauba tagastamisel tuleb järgida alljärgnevaid tingimusi:

  • tagastatav kaup peab olema originaalses, korralikus ja kahjustamata pakendis (see punkt ei kehti, kui tagastatakse ebakvaliteetset kaupa);
  • kaup peab olema rikkumata;
  • kaup peab olema kasutamata, peab olema säilinud selle kaubanduslik välimus (kahjustamata etiketid, maharebimata kaitsekiled jne) (see punkt ei kehti juhul, kui tagastatakse ebakvaliteetset kaupa);
  • tagastatav kaup peab olema sama komplekteeritusega, nagu see oli siis, kui Ostja selle sai;
  • tagastatavad kaubad peavad olema pandud lisakaitset (transportimiseks) pakkuvasse pakendisse (nt karpi või kaitseümbrikusse).

Saadetavas pakendis peavad olema:

  • kaubad (etikettidega ja originaalpakendites);
  • täidetud tagastusakt, sularaha vastuvõtutšekk või tšeki koopia (kui tasusite kohaletoimetamise hetkel sularahas).

Kui saame rikutud pakendi või kauba, mis ei vasta tagastamistingimustele, tagastame selle saatjale.

Kauba võite tagastada:

DPD kulleriga

Pakkige tagastatav kaup ja valmistage pakend ette saatmiseks. Teie nimetatud aadressile saabub DPD kuller kaubale järele 1–3 tööpäeva jooksul. Saabumisest teavitab kuller Teid telefoni teel. Kui tagastamisakt on täidetud tööpäeval enne kella 14, tullakse pakile järele järgmisel tööpäeval. Kaubale tullakse järgi ajavahemikul 8–18.

Omniva

Täitke kauba tagastamise akt, pakkige tagastatav kaup kokku ja valmistage see saatmiseks ette. Kui tellimus oli kohaletoimetatud Omniva terminali, siis on Teil paki saatmiseks vaja uksekoodi, mille saite SMS sõnumiga (selle koodiga, avanevad teile samasuguse suurusega kapi uksed, mis oli ka siis, kui pakk saabus pakiautomaati). Viige ettevalmistatud pakk mistahes Omniva terminali ning, järgides juhendit terminali ekraanil, pange pakk sisse. Kõik vajalikud vastused leiate vajutades seda linki (peatükis „Kuidas paki saata“): https://www.omniva.ee/era/pakk/kuidas_pakki_saata

Itella

Pakkige tagastatav kaup kokku ja valmistage see saatmiseks ette. Pakendile kleepige pakikleeps.
Ettevalmistatud pakk viige mistahes SmartPOSTi terminali ning, järgides juhendit terminali ekraanil, pange pakk sisse. Paki saatmiseks on Teil vaja uksekoodi, mille saite SMS sõnumiga, kui pakk saabus pakiautomaati.

Mida teha, kui DPD kuller ei tule tagastatavatele kaupadele järele? 

Kuller saabub 1–3 tööpäeva jooksul. Kui selle aja jooksul ei ole tagastatavale kaubale järele tuldud, teavitage sellest New Moodi klienditeenindusosakonda e-posti aadressil [email protected] ning saadetise vastuvõtmist korrigeeritakse. 

Kuidas tagastatakse kauba tagastamisel raha? 

Raha tagastatakse pangaülekandega.

Millal saan kätte raha tagastatava kauba eest? 

Raha tagastatud kauba eest tagastatakse 7 päeva jooksul sellest päevast, kui kaup jõudis tagasi New Moodi lattu.  

Kuidas teada saada, millal tagastatav kaup on New Moodis kätte saadud? 

Kui saadetis on Müüjale edastatud ja tagastatav kaup on kontrollitud, teavitame saadetise vastuvõtmisest e-postiga.

Tagastatava kauba vastu võtnud DPD kuller on kohustatud esitama Ostjale kinnituse, et saadetis on vastu võetud. Tšekil peab olema saadetise number. Saadetist võib jälgida kodulehel www.dpd.ee.

Kas erinevate tellimuste kaupu võib tagastada ühes pakis? 

Kui soovite ühes pakis tagastada mitu tellimust, peate sellest teavitama klienditeenindusosakonda e-posti aadressil [email protected]. Täitke tagastusaktid kõigi tellimuste kohta ja pange dokumendid ühe paki sisse. 

Mida teha, kui olen saanud vale kauba või kui kaup on defektiga?

Kui olete saanud defektiga või tellimusele mittevastava kauba, peate viivitamata teavitama sellest klienditeenindusosakonda e-posti aadressil [email protected]. Kirjas tuleb ära märkida tellimuse number, probleemi lühidalt kirjeldada ja lisada fotod.

Kauba tagastamisel peate täitma kauba tagastusvormi, sellele kirjutama tagastamise põhjuse ja esitama detailselt kogu vastava informatsiooni. 

Kui olete kauba tagasi saatnud, kontrollitakse selle defektid ja mittevastavused üle. Kui kontrolli käigus tuvastatakse, et kaup oli tootmispraagiga, hüvitatakse kliendile kogu kauba hind.

Mida teha, kui olen saanud rikutud pakendi või kui pakendis olev kaup on rikutud? 

Kui saate rikutud, märja või määrdunud saadetise, soovitame saadetisest loobuda, nõuda Venipak kullerilt saadetise rikkumisakti koostamist ja teavitada sellest kohe ka New Moodi klienditeenindusosakonda (telefonil +372 (63) 46240 või e-postil [email protected]). 

Kui kaup on kätte saadud Itella pakiautomaatidest ja on tuvastatud mittevastavus või defekt, palume kiiresti teavitada sellest New  Moodi klienditeenindusosakonda (telefonil +372 (63) 46240 või e-postil [email protected]).  

UUDISKIRJAD 

Kuidas saab uudiskirjast loobuda? 

Kui ei soovi enam saada uudiskirju, saate ise nendest loobuda oma New Moodi kontole sisse logides. 

Kuidas saan enda konto tühistada? 

Kui soovite enda konto tühistada, teavitage meid sellest soovist e-postil [email protected] ja lisage e-posti aadress, mida kasutasite registreerumisel. 



 


Tasuta stilisti konsultatsioon